Każdemu, kto zarządza swoją witryną lub witryną klientów, trudno jest uniknąć Google Search Console. W przeszłości to bezpłatne narzędzie do analiz...
User Exprerience (UX) to po prostu wrażenie użytkownika, który wchodzi w interakcję ze stroną internetową, sklepem on-line, aplikacją lub innym interaktywnym produktem. Mówiąc o UX należy myśleć także o wykorzystaniu badań tych właśnie użytkowników i ich zachowań na styku z Twoją witryną i firmą w ogóle. Tworząc serwisy WWW stosujemy metodę projektowania zorientowanego na użytkownika. Badania zachowań użytkowników oraz zaawansowane analizy statystyk internetowych sprawiają, że projektowane przez nas serwisy WWW stają się jeszcze bardziej przydatne, funkcjonalne i przyjemne w odbiorze. Jako specjaliści z zakresu User Experience dążymy do tego aby dowiedzieć się, co użytkownicy robią na Twojej stronie, jak się poruszają, co przykuwa ich uwagę i dlaczego wykonują określone akcje w ten, a nie inny sposób. Ciekawy wyników? My bardzo!
Posiadamy pierwszy na świecie certyfikat UX-PM
zdobyty w międzynarodowym programie szkoleniowym UX|alliance.
Freeline Agencja Interaktywna - wykorzystaj naszą wiedzę w praktyce.
Celem badań prowadzonych w ramach projektów z wykorzystaniem założeń User Experience jest stworzenie produktu, który będzie dobrze spełniał zarówno cele biznesowe, jak i cele użytkowników oraz będzie dla nich atrakcyjny i funkcjonalny.
Jeszcze przed rozpoczęciem badań projektowych spotykamy się ze wszystkimi osobami ze strony Klienta, które mają różne cele, priorytety i oczekiwania tak by ustalić optymalną ścieżkę budowy i rozwoju projektu. To właśnie dzięki wiedzy pozyskanej podczas wywiadu z interesariuszami, wiemy co wymaga szczególnej uwagi i stanowi priorytet podczas przygotowywania projektu. Ta cenna wiedza, pozwala na w pełni ukierunkowane działania i stanowi solidny fundament projektu.
W kolejnym kroku ustalamy grupę docelową, czyli dla kogo przeznaczony jest produkt - chcemy jak najlepiej dostosować go do potrzeb odbiorców. Dobrą praktyką jest także zaproszenie do prac nad projektem niezależnych „testerów” - reprezentantów naszej grupy docelowej, którzy przekażą nam informacje o oczekiwaniach i wymaganiach konsumentów. To właśnie „głos klienta” jest dla nas najważniejszy, gdyż to właśnie Internauci weryfikują słuszność wszystkich czynionych przez nas założeń.
Nie możemy zapominać, że konkurencja nie śpi – zawsze podgląda co się u nas dzieje i musimy mieć tego świadomość. Dlatego my robimy to samo. Nie chodzi jednak o podpatrywanie i kopiowanie gotowych rozwiązań lecz po prostu o śledzenie trendów w branży oraz wyłapywanie dobrych praktyk. Dzięki analizie konkurencyjnych serwisów www możemy wskazać czego unikać, a na czym budować przewagę.
Każdy biznes jest inny tak samo, jak odmienne są oczekiwania różnych grup docelowych, do których kierujesz swoją ofertę. Niesprecyzowana strategia komunikacji z Klientem jest jak strzelanie na oślep. Nie trać czasu i przyjdź do nas po profesjonalną strategię komunikacji z Klientem zbudowaną specjalnie dla Ciebie. Znamy zachowania i przyzwyczajenia użytkowników Sieci i wiemy, jakie kanały sprawdzają się najlepiej w komunikacji na poszczególnych etapach procesu sprzedażowego. Dzięki profesjonalnej segmentacji grona potencjalnych Klientów dopasujesz formę, czas i rodzaj nadawanego komunikatu do odpowiedniego grona odbiorców i okoliczności w jakich się znajdują. Właściwie kierowane strategie komunikacyjne stanowią świetne wsparcie dla prowadzonych działań marketingowych. Łatwa komunikacja z Klientem pomaga w podjęciu oczekiwanej decyzji zakupowej.
Poruszając się po Sieci, odwiedzając strony, czy używając różnych aplikacji, każdy z nas może śmiało stwierdzić, że korzystanie z niektórych z nich jest łatwiejsze z innych sprawia czasami niemały problem, a nawet bywa powodem irytacji. Aby interakcja użytkownika z produktem interaktywnym była pozytywna badamy przyzwyczajenia i potrzeby potencjalnych osób, korzystających ze stron takich jak Twoja. Wiemy, że tylko projektowanie zorientowane na użytkownika może przyczynić się do swobodnego poruszania się po Twoim serwisie. Trafne zdefiniowanie potrzeb użytkowników Twojej strony, czy sklepu to nasza codzienna praca. Tworzymy interaktywne prototypy stron internetowych jeszcze przed rozpoczęciem kreacji graficznej, aby już na wczesnych etapach projektowych ustalić właściwą strukturę serwisu WWW i optymalny sposób poruszania się po nim. Stworzone prototypy przekazujemy do oceny wybranym wcześniej testerom, aby zweryfikowali intuicyjność przyszłego serwisu WWW zanim jeszcze powstanie. Ten sam proces testów strony internetowej powtarzamy po zaprojektowaniu szaty graficznej serwisu WWW. Każdy proces testowy kończymy raportem z badań oraz naniesionych na ich podstawie optymalizacji.
Nieodłącznym elementem projektowania zorientowanego na użytkownika jest ewaluacja rozwiązań. Aby projekt świadomie stawał się coraz lepszy, potrzebne jest zebranie i ustrukturyzowanie informacji, jakich dostarczają interaktywne testy prowadzone z przyszłymi użytkownikami serwisu. Badania z zakresu User Experience testują użyteczność produktu, sprawdzają, jakie emocje wywołuje on u odbiorców, a ostatecznie dostarczają informacji o atrakcyjności sugerowanych rozwiązań. Nie działamy po omacku - dzięki weryfikacji pomysłów wiemy, jakie rozwiązania warto wprowadzić. Zakres badań UX jest bardzo szeroki. Obejmuje badania oparte o obserwację użytkownika – podczas indywidualnej sesji przeprowadzanej w kontrolowanym przez nas otoczeniu, w obecności moderatora oraz obserwatora lub w naturalnym środowisku użytkownika. W naszej pracy stosujemy także: testy A/B, eyetracking, badania ankietowe, heatmapy.
Nie można mówić o efektywnych działaniach marketingowych bez zbierania i analizowania danych, które są podstawą do oceny jakości prowadzonych strategii dotyczących produktów lub usług, które oferujesz. Profesjonalnie sporządzone raporty analityczne mówią więcej, niż mogłoby się wydawać. Analizy porównawcze pokazują, co sprawdza się w Twojej branży, a co należy poddać modyfikacji. Dzięki możliwości analizowania i zestawiania wielu zmiennych raporty te są dokładną odpowiedzią na konkretne pytania. Wprowadzając dynamiczne zmiany, czy eksperymentując w wąskim zakresie, analityka internetowa jest podstawą do świadomego działania i codziennego badania zachowań konsumentów i użytkowników Twojej witryny.
Profesjonalnie wykonane raporty dostarczają informacji o najkorzystniejszych źródłach pozyskiwania nowych Klientów i kosztach, jakie w związku z tym ponosisz. Wykorzystaj wnioski i zwiększ zwrot z inwestycji (ROI). Z naszego doświadczenia wynika, że różnice pomiędzy tym, jak kształtowały się dochody pochodzące z witryny WWW przed przeprowadzeniem dogłębnej analizy i wprowadzeniem zmian, a tym co działo się później, są imponujące!
Monitoruj wdrożone strategie, analizuj wybory i zachowania konsumentów odwiedzających Twoją stronę WWW. Nie ryzykuj - miej pewność, że nowo wprowadzane rozwiązania będą strzałem w dziesiątkę.
Podstawą osiągnięcia sukcesu jest wdrożenie opracowanych zmian z zakresu User Experience o potwierdzonej skuteczności, jednak aby wiedzieć od czego zacząć potrzebny jest audyt serwisu. Zajmujemy się sporządzaniem raportu eksperckiego, który przygotowany jest przez specjalistów UX z naszej firmy. Niezależna analiza kilku ekspertów pozwala wybrać najważniejsze aspekty kwalifikujące się do zmiany. Sprawozdanie zawiera omówienie poszczególnych obszarów serwisu, podsumowanie i wspólne wnioski. Zaakceptowane sugestie dotyczące zmian są następnie szczegółowo opracowywane, poddane testom na potencjalnych użytkownikach. Jeśli badanie wykaże zasadność wprowadzania zaplanowanych zmian, przystępujemy do optymalizacji, które dotyczą zarówno części wizualnej jak i funkcjonalnej serwisu. Wprowadzane optymalizacje odpowiadają za poprawę płynności ruchu w Twojej witrynie, który generuje wzrost liczby transakcji zakupowych. Niezależny raport ekspercki, który dla Ciebie przygotujemy pomoże Ci zoptymalizować wyniki Twojego biznesu.
Projektowanie zorientowane na użytkownika to zdecydowanie najlepszy model realizacji projektów internetowych, ale nie zapominajmy o celach biznesowych. Ogrom pracy i czasu włożonego w realizację serwisu oraz zainwestowane środki muszą się przecież nie tylko zwrócić, ale również przynieść realne zyski. Dlatego prowadzone przez nas działania są kompleksowe i obejmują także dobór najbardziej efektywnych form reklamy internetowej, które w połączeniu z analityką internetową dadzą Ci pełny obraz rentowności inwestycji.
Doświadczenie w branży pozwoliło nam wypracować sprawdzone strategie marketingowe, dzięki którym zwiększamy ilość potencjalnych Klientów, którzy odwiedzają Twoją stronę. Są to osoby, które szukają usług takich jak Twoje. Teraz wystarczy tylko przekonać ich atrakcyjną ofertą.
Najgorszym scenariuszem po wejściu osoby na Twoją stronę jest bezpośrednie jej opuszczenie. Dzieje się tak przez niekorzystne pierwsze wrażenie użytkownika po interakcji ze stroną. Dzięki analizie opinii potencjalnych Klientów, wiemy jak zadbać o pozytywny odbiór Twojego serwisu.
Konsumenci są bardziej skłonni do dokonania zakupu w przyjaznych warunkach, dlatego dbamy, aby ścieżka zakupowa jaką musi odbyć potencjalny Klieny była szybka i prosta. Funkcjonalna strona WWW, odpowiednia organizacja oferty, przyciski nawołujące do akcji to strzał w dziesiątkę.
Każda strona internetowa powinna realizować postawione jej cele. Konwersją może być zakup ale również bezpośredni kontakt z firmą, pobranie oferty czy też wypełnienie formularza kontaktowego. Wdrażane przez nas działania zwiększają ilość konwersji, nie podnosząc kosztu pozyskania Klienta.
Poznaj zachowania użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową. Zmierz wpływ strategii marketingowych na Twoje cele biznesowe i konwersje. Wykorzystaj raporty do ulepszania działań, technik i metod jakie stosujesz każdego dnia. Z nami odkryjesz tajemnice analityki stron WWW.
Poprawiamy rentowność inwestycji
Google Search Console dla początkujących
Każdemu, kto zarządza swoją witryną lub witryną klientów, trudno jest uniknąć Google Search Console. W przeszłości to bezpłatne narzędzie do analiz...
Jak wykorzystać chatboty w marketingu?
Stale zmieniająca się technologia zmusza wiele firm do szukania nowych źródeł sprzedaży swoich produktów i usług. Firmy muszą być zdolne do dostoso...
Współczynnik konwersji - czym jest i czy warto go zwiększać?
Prowadząc sklep internetowy i reklamując się w Google Ads lub Facebook Ads na pewno spotkaliście się z pojęciem współczynnika konwersji. Jest to je...
Potrzebujesz pomocy?
Zamów rozmowę lub
skorzystaj z czatu na dole strony :)
Wciąż niezdecydowany?
Już dziś skorzystaj z rabatu na nasze usługi!!
Zapamiętaj kod lub wpisz Twój e-mail, a przyślemy kod na podany adres.