Lublin tel.: 81 473.50.60 Warszawa tel.: 22.100.23.03 tel.: 660.79.66.95 e-mail: biuro@freeline.pl Bezpłatna wycena

Pozycjonowanie lokalne w Puławach - jakie korzyści?

Zwiększenie liczby wyświetleń strony internetowej w wyszukiwarce

Zwiększenie świadomości marki wśród potencjalnych klientów

Konkurencja z liderami branży w regionie

Nieograniczone możliwości pozyskiwania klientów

Budowa wizerunku przedsiębiorstwa w sieci

Pozycjonowanie to szereg długotrwałych działań wykonywanych dla domeny (nazwy stron internetowej w sieci) dla osiągnięcia wysokich wyników wyszukań na frazy kluczowe wpisywane przez potencjalnych klientów firmy. Pozycja w górnej części wyszukań zwiększa szanse pozyskania klientów dla Twojej firmy, biznesu, przedsiębiorstwa.

Wybierając doświadczonego Partnera w marketingu internetowym możesz szybko ociągnąć sukces - Freeline to gwarancją rzetelności i jakości od wielu lat!

W ramach pozycjonowania w Puławach

analiza słów kluczowych Puławy

Przeprowadzimy analizę słów kluczowych

ustalając, które słowa będą najbardziej wartościowe dla Twojej firmy

copywriter w Puławach

Będziemy tworzyć treści na podstawie słów kluczowych

które mają największe znaczenie dla Twojego biznesu

tworzenie stron Puławy

Zadbamy o to, aby, Twoja witryna była responsywna

aby użytkownicy mogli odwiedzić Twoją witrynę przy użyciu wszystkich urządzeń

link building

Zwiększymy ilość linków zwrotnych

aby zwiększyć jej autorytet

pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma

Zajmiemy się konfiguracją profilu Google Moja Firma

dla Twojej firm

analiza Google Analytics

Będziemy stale analizować wizyty w Twojej witrynie

za pomocą platformy Google Analytics

Ile to kosztuje?

Analiza słów kluczowych oraz wycena jest całkowicie bezpłatna i niezobowiązująca. Często przekonanie o wysokich kosztach związanych z marketingiem internetowym blokuje przed rozpoczęciem działań — warto te koszty poznać!

Nie czekaj i skontaktuj się nie zwłoczne!

ile kosztuje pozycjonowanie strony

Dobór słów kluczowych - pozycjonowanie

Często klient, przesyłając słowa kluczowe, zapomina o tym, jak wyszukują go jego klienci. Tak na przykład specjalistyczna nazwa używana przez producenta do danego produktu w rzeczywistości może być wyszukiwana w sieci za pomocą nazwy pospolitej. Przesyłając proponowaną listę słów kluczowych do analizy, specjaliści SEO z Agencji Interaktywnej Freeline przeanalizują wyniki wyszukań z punktu widzenia klienta końcowego. Wcielenie się w rolę osoby szukającej, daje często ciekawy, i odmienny obraz tego jak użytkownicy wyszukują w Google produktów i usług.

Analiza fraz kluczowych może wyłonić frazy główne, które posiadają dużą konkurecnję — często są to frazy dla których efekty mogą wymagać sporych nakładów finansowych. Analitycy wyszukując słowa kluczowe sprawdzają współczynnik konkurencyjności z ilością wyszukań którą sprawdzają w dedykowanych do tego narzędziach Google tj. keywords planner.

W taki oto sposób można wyłonić frazy główne oraz długie ogony (long tail). Długie ogony najczęściej posiadają mniejszą ilość wyszukań - co za tym idzie-również mniejszą konkurencję. Opisują również prezycijniej wyszukiwany produkt czy usługę. Często stosowana jest fraza dotycząca lokalizacji / miasta, czy również określenie przymiotniki.

Słowo kluczowe Ilość wyszukań miesięcznie
pozycjonowanie 6600
pozycjonowanie stron warszawa 1300
pozycjonowanie puławy 30
pozycjonowanie stron puławy 10
pozycjonowanie stron www puławy 10
pozycjonowanie www rzeszów 10
pozycjonowanie sklepów www lublin < 10

Jak wybrać frazę do pozycjonowania?

Przykładowe wyniki wyszukań, na podstawie aktualnych danych dotyczących wyszukań przedstawionych powyżej słów kluczowych mogą sugerować, że najlepszą frazą jest "pozycjonowanie" - niestety konkurencja jest bardzo duża i spora część witryn w górnej części wyników jest defnicnicją, blogiem, artykułem (często z wieloletnim stażem), który ma za zadanie pomóc w samodzielnym pozycjonowaniu strony.

Wraz z analitykami z naszej firmy dobieramy najbardziej adekwatne słowa kluczowe — na które realnie w przewidywanym czasie będziemy mogli osiągnąć efekty, i na jaką konwersję w postaci odwiedzin klientów możesz liczyć.

Warto również zwrócić uwagę na frazy, które posiadają mniej niż 10 wyszukań — często mogą być z punktu widzenia pracowników firmy atrakcyjne — jednagże krytyczna analiza i weryfikacja w specjalistycznych narzędziach może pomóc odrzucić takie słowa kluczowe.

Wycena pozycjonowania - od czego zależy?

Cennik pozycjonowania nie jest sztywny. Zależy przede wszystkim od ilości słów kluczowych, poziomu trudności, firm konkurencyjnych, jakości strony, planowanych prac. Często, aby rozpocząć pozycjonowania potrzeba bardzo dużej ilości nakładów pracy pod względem modyfikacji strony internetowej pod SEO.

Kolejnym bardzo ważnym czynnikiem, który wpływa na wycenę SEO jest ilość słów kluczowych wybranych do pozycjonowania i podstron wymagających optymalizacji w witrynie. Przez co wycena pozycjonowania sklepu z dużą ilością asortymentu będzie inna niż lokalnej firmy usługowej działającej na określonym terenie.

Posiadamy kilka sposobów rozliczeń:

  • - płatność tylko za efekt!
  • - model mieszany: abonament + płatność za efekt
  • - ryczałt (stała opłata miesięczna)
  • - płatność za konwersje
  • - płatność za ruch organiczny

Sposób współpracy dobierany jest w zależności od formy działalności klienta w sieci (sklep, strona korporacji, strona firmy lokalnej, budowa wizerunku produktu) i profilu pozyskiwania klientów. Jednagże sprowadza się to wszystko do jednego - zwiększenia widoczności w sieci oraz pozyskania większej ilości klientów.

Co sprawia że klient zdecyduje się na Twoją firmę?

Pozycjonowanie Puławy

Widoczność firmy w sieci, jej transparentność jest kluczowym aspektem przy decyzji dotyczącej współpracy.

Jestesmy agencją która zadba o Twój dobry wizerunek w sieci zwiekszająć widoczność firmy na poszczególne zapytania klientów.
W ramach działań doradzimy równiez z jakich dodatkowych form marketingu skorzystać aby osiągnąć jak najlepsze efekty w pozycjowaniu w Puławach. Są to min. katalogi branżowe, dobrze przygotowana i zoptymalizowana wizytówka Google Moja Firma, bezpieczna i funkcjonalna strona internetowa sprawdzona przez ekspertów odpowiedzialnych za UX Designe.

Zaproponujemy rozwiązania które poprawią interakcje z klientami i zaowocują opiniowaniem i polecaniem Firmy w sieci - dążąc do efektu kuli śnieżnej! Skorzystaj z usług ekspertów - skorzystaj z pozycjonowania w Warszawie z firmą Freeline!

Wielokrotnie Twoja wizja, w jaki sposób klient wyszukuje w internecie produktów / usług, które oferujesz może być odmienna od panujących trendów! My to sprawdzimy!

Dlaczego Agencja Interaktywna Freeline?

Jesteśmy agencją interaktywną z wieloletnim doświadczeniem oraz zespołem wykwalifikowanych pracowników. Świadczymy pełną obsługą w zakresie marketingu internetowego, co oznacza, że robimy znacznie więcej niż tylko lokalne pozycjonowanie.

U nas możesz rozpocząć od wyboru nazwy strony internetowej, stworzenia nowoczesnej strony internetowej lub sklepu i uzupełnienia treścią. Następnie przygotowania materiałów tj. wizytówki, ulotki, banery czy papier firmowy. Uzupełniając to wszystko pozycjonowaniem strony www, reklamami Google Ads czy kampaniami marketingowymi w social mediach.

Wiemy, że każda firma i branża jest inna. Dlatego zajmiemy się Twoim biznesem indywidualnie, dobierając dla Ciebie najlepszą strategię, która przyniesie Ci najwięcej lojalnych klientów i zwiększy Twoje zyski.

sukces w sieci - marketing online

Czekamy na Twój telefon

lub kontakt za pomoc formularza

Dozwolone cyfry oraz znaki specjalne: ( ) . - +

Wymagany format: xx@xxx.xx