Każdy biznes zaczyna się od identyfikacji

Czym jest Identyfikacja Wizualna?
Profesjonalna identyfikacja wizualna stanowi spójny i czytelny wizerunek firmy dopasowany do profilu działalności oraz wyróżniający się stylem pasującym do grupy docelowej jej odbiorców.


Dobrze zaprojektowane logo to pierwszy krok do sukcesu
Logo, które zostaje w pamięci, można odtworzyć w 5-7 sekund. To dlatego największe marki przykładają do tego tak wielką wagę. Dobrze zaprojektowane logo może sprawić, że Twoja firma zapadnie w pamięć szybciej niż poprzez bezpośredni kontakt z klientem.

Nie działamy szablonowo – dostarczamy indywidualne rozwiązania, które są kluczem do sukcesu. Przekonaj się, jak wiele możesz zyskać, skontaktuj się z nami już dziś.
Co powinno cechować dobre logo?
Ważne jest również, że logo nie musi składać się z obu elementów: sygnetu (graficznego symbolu) i logotypu (tekstowego przedstawienia nazwy marki). Może zawierać tylko logotyp, będąc wstępem do pełnej identyfikacji wizualnej Twojej marki.
Tworzenie logo to sztuka balansowania między prostotą a symboliką, aby w pełni oddać to, co reprezentuje Twoja firma.

Co możemy dla Ciebie wykonać?
Projekt logo
Refresh logo
Projekt wizytówki
Papier firmowy
Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań, które indywidualnie dostosowujemy do specyfiki Twojego biznesu. Stań się rozpoznawalny w branży i każdego dnia zdobywaj nowych Klientów. Jeśli Twoja firma powstała ładnych parę lat temu, nieważne jak świetna wówczas była Twoja strategia wizerunkowa. Wiedz, że czas najwyższy, aby ją zmienić. Odkryj potencjał profesjonalnej identyfikacji wizualnej i zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Zadbaj o to jak będą postrzegać Cię inni
- Profesjonalne postrzeganie
- Ułatwienie biznesowych relacji
- Spójny wizerunek firmy
- Wyróżnij się na tle innych
Krótko o tym jak zmieniliśmy wizerunek! naszych Klientów





Zachowaj spójność identyfikacji
Aby Twoje logo było zawsze widoczne i poprawnie prezentowane, musisz ustalić zasady jego stosowania. Jest to niezwykle ważne jeśli chcesz zachować spójność identyfikacji wizualnej Twojej marki w internecie.<br/><br/>
Za właściwe używanie logotypów i innych grafik odpowiada księga znaku. Znajdują się w niej wytyczne dotyczące konstrukcji logo (proporcje, siatka modułowa), jego pozycjonowania (minimalny rozmiar, umiejscowienie), kolorystyki (firmowe kolory, wersje kolorystyczne logo) oraz typografii i nieakceptowanych wariantów logo.

