Oznaczenia linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google zmieniało się już niejednokrotnie. Zwykle poprzedzone było testami, których efekty widoczne były w wybranych lokalizacjach. Wrażenie użytkowników i specjalistów dotyczące zmian jest jedno – reklamy coraz bardziej upodabniają się do wyników organicznych, zarówno swoją budową, jak i mało odznaczającym się wyglądem oznaczeń reklamowych.
Jakiś czas temu pisaliśmy w jednym z artykułów, o ponownych testach oznaczeń reklam AdWords. Tym razem zielone tło miało ustąpić miejsca białemu a jedynie kontur ramki i napis ,,Reklama” miał pozostać w kolorze. Od kilku dni w polskiej wyszukiwarce Google wydaje się, że na dobre zagościły opisywane wcześniej oznaczenia reklam. Czy testem została objęta Polska, czy jest to już realna zmiana okaże się w niedługim czasie.
Wybiegając myślami w przyszłość zastanawiamy się, jakie będzie kolejne posunięcie Google w temacie belek reklamowych i czy to możliwe, że niebawem oznaczenia linków sponsorowanych zupełnie znikną?
Freeline Agencja Interaktywna już od 2006 roku dostarcza firmom i osobom prywatnym nowoczesne rozwiązania internetowe – doradzamy i kreujemy, współtworząc tym samym sukces wielu firm.