Google rozpoczęło testy mobilnej etykiety, którą zostaną oznaczane strony ładujące się wolniej. Czerwony napis „Slow” będzie się wyświetlał przy adresach stron, które według analiz Google zostały określone jako zbyt wolne. Czerwona etykieta ma być informacją dla internauty, że oznaczona strona potrzebuje więcej czasu na pełne wyświetlenie. Dla właścicieli serwisów jest to impuls do modernizacji swoich serwisów internetowych.
Saying that #SLOW_and_steady_wins_the_ race has changed. @google may be trying to kill slow websites. #pagespeed pic.twitter.com/Q6bOVefZwf
— K Neeraj Kayastha (@knkayastha) luty 27, 2015
Jeśli otrzymaliście już wiadomość w Google Webmaster Tools „Napraw problemy z obsługą witryny http://www.nazwa-domeny.pl/ na urządzeniach mobilnych” warto zacząć działać!
Więcej informacji na temat widoczności waszej strony na użądzeniach mobilnych możecie uzyskać testująć ją w narzędziu Google Speed test.
Freeline Agencja Interaktywna już od 2006 roku dostarcza firmom i osobom prywatnym nowoczesne rozwiązania internetowe – doradzamy i kreujemy, współtworząc tym samym sukces wielu firm.