Muzyka, zabawne filmiki, ciekawostki, wiedza. To wszystko, a nawet jeszcze więcej możemy znaleźć na jednym portalu. O czym mowa? Oczywiście o YouTube. Serwis ten jest z nami już od 12 lat. Na pewno zauważyliście jak zmienił się przez ten czas. Wersja, z której korzystamy dzisiaj zawiera wiele udogodnień, które przyciągają użytkowników na całym świecie. Niedawno Google poinformowało o ciekawych zmianach w aplikacji mobilnej YouTube.
Zacznijmy od odświeżenia wyglądu. Biały nagłówek sprawił, że panel główny jest dużo bardziej czytelny. Świetnym rozwiązaniem jest też przesunięcie ikonek na dół ekranu. Przyspiesza to znacznie korzystanie z wersji mobilnej serwisu. Nowością są też logo i ikonka YT. Zostały one uproszczone i dopasowane do ekranów różnej wielkości.
Od jakiegoś czasu możemy przewijać filmy o 10 sekund do przodu i do tyłu, gdy dotniemy dwukrotnie filmu z któreś ze stron. Nie wiedzieliście? Koniecznie to sprawdźcie! Google jednak idzie dalej i chce aby w przyszłości użytkownicy mogli zmieniać oglądane treści za pomocą jednego gestu – przesunięcia ekranu! Nie są to jednak wszystkie modyfikacje. Trwają także prace nad automatycznym dopasowaniem kształtu wideo. Zapowiada się koniec czarnych pasków w pionowych filmikach.
Cieszycie się z nowych zmian w aplikacji mobilnej? My bardzo! Nie tylko ułatwią one korzystanie z serwisu, ale także poprawią jego wygląd. Miejmy nadzieje, że Google nadal będzie tak otwarte na opinie użytkowników i kolejne aktualizacje będą równie udane.
Źródło: https://polska.googleblog.com/2017/08/nowy-wyglad-youtube-zaprojektowany-z.html
Śledzi najnowsze marketingowe trendy, koordynuje działania w Mediach Społecznościowych i pisze teksty. Z przyjemnością zadba o to, by Twój profil w Social Media był ciekawy i angażujący.
Może Ci się spodobać
-
Kampanie Meta Ads – jak działa marketing i reklama na Facebooku?
-
Google Search Console dla początkujących
-
Content is King – jak wysokiej jakości content prowadzi do sukcesu?
-
Dyrektywa Omnibus – jak dostosować do niej swój sklep internetowy?
-
Czy warto dbać pozytywne opinie w wizytówce Google? Jakie niosą ze sobą korzyści dla biznesu?