Nietrudno zauważyć, że Facebook stara się niemal na bieżąco poprawiać wszystkie błędy występujące w Messenegrze. Jednak aktualizacje to nie tylko naprawa „bugów”, ale także liczne usprawnienia. Najnowsza wersja tej aplikacji – 2.1 ma udoskonalić proces zakupów i płatności w aplikacji. Dodatkowe przyciski Call to Action i ulepszona komunikacja z botami to kolejne smaczki czekające na użytkowników.
Messeneger przestał być już tylko komunikatorem. W zasadzie, co aktualizacje pojawiają się dodatkowe opcje. Dzięki najnowszej, developerzy mogą bez trudu utworzyć system płatności. Zakup wybranego produktu również jest banalnie prosty. Warto zaznaczyć, że możliwość płatności w aplikacji jest dopiero w fazie testów na terenie USA. Po pozytywnym przejściu prób pojawi się ona na pozostałych kontynentach.
Po ostatnim update zwiększono również ilość przycisków dla FanPage. Od teraz firmy oprócz standardowego „wyślij wiadomość”, będą mogli korzystać z:
– Shop Now,
– Get Support,
– Get Updates,
– Play Now,
– Get Started.
Do ważniejszych usprawnień aplikacji możemy zaliczyć także funkcję przetwarzania języka naturalnego dla chatbotów, co znacznie ułatwi komunikacje. Dotyczy ona, między innymi, reakcji na powitanie, kwotę do zapłaty, e -mail czy podziękowanie.
Jak widać Facebook robi wszystko, by zwiększyć ilość zadowolonych użytkowników. Co więcej – nie chodzi tu jedynie o odbiorcę indywidualnego, ale także o firmy, które coraz częściej korzystają z nowości stworzonych przez zespół Zuckerberg’a.
Źródło: http://newsfeed.pl/messenger-platform-2-1-prostsze-platnosci-nowe-przyciski-inteligentniejsze-boty/
Śledzi najnowsze marketingowe trendy, koordynuje działania w Mediach Społecznościowych i pisze teksty. Z przyjemnością zadba o to, by Twój profil w Social Media był ciekawy i angażujący.
Może Ci się spodobać
-
Kampanie Meta Ads – jak działa marketing i reklama na Facebooku?
-
Content is King – jak wysokiej jakości content prowadzi do sukcesu?
-
Dyrektywa Omnibus – jak dostosować do niej swój sklep internetowy?
-
Czy warto dbać pozytywne opinie w wizytówce Google? Jakie niosą ze sobą korzyści dla biznesu?
-
Kanały komunikacji w Internecie – dlaczego warto postawić na różnorodność?