SEO

Nowy wygląd „Google Rich Snippets”

Richsnipetts są to dodatkowe informacje, które widzimy podczas wyszukiwania w Google. Mają postać tekstu lub grafiki. Są przydatne, ponieważ dzięki nim, możemy w skrócie zobaczyć zawartość strony, która pojawiła się w wynikach wyszukiwania. Jako richsnipetts mogą być wykorzystywane:

  • opinie i recenzje
  • oceny w opiniach
  • osoby zdarzenia
  • przepisy kulinarne
  • zakupy i produkty
  • filmy wideo.

Aby sprawdzić, czy mikroformaty są dobrze osadzone na stronie mamy do dyspozycji narzędzie, które służy do analizy serwisu internetowego, czy bloga. Do tej pory było dostępne pod adresem: http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets i wyglądało tak:

stary

Od niedawna możemy korzystać z niego w nowej wersji. Zmianie uległ wygląd, ale działanie pozostało takie same. Jak wygląda i działa w nowej odsłonie możesz sprawdzić pod adresem:
http:/developers.google.com/structured-data/testingtool

nowy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *