Google po raz kolejny odświeża wygląd wyszukiwarki dedykowanej mobilnym wersjom serwisu. Co nowego może nas spotkać po załadowaniu strony?
Na pewno nie będzie to logo. Zmianom uległo za to samo pole wyszukiwarki, które ma znacznie większy rozmiar. W nowej odsłonie wyszukiwarki znajdziemy także więcej białej przestrzeni i zaznaczające się na błękitny, a nie czerwony tak jak w poprzedniej wersji, kolor nawigacyjne menu. Poniżej przedstawiamy jak ma to wyglądać w praktyce.
Można zaobserwować, że Google ciągle testuje nowe rozwiązania, a w ostatnich dniach szczególnym zainteresowaniem zostały obdarzone wersje mobilne.
Źródło: http://searchengineland.com/google-tests-new-mobile-interface-with-new-top-design-223783
Freeline Agencja Interaktywna już od 2006 roku dostarcza firmom i osobom prywatnym nowoczesne rozwiązania internetowe – doradzamy i kreujemy, współtworząc tym samym sukces wielu firm.