Dla niektórych wakacje się już skończyły. Skończył się też czas leniuchowania, chociaż, jak się okazuje, nie wszyscy próżnowali. Google na przykład pracował nad nowym logo, którego premiera miała miejsce dzisiaj.
Wraz z odświeżeniem logo, Google zaprezentował zmiany dotyczące interfejsu mobilnych wyników wyszukiwarki. Od dzisiaj możemy je przeglądać nie tylko przesuwając stronę w górę i dół ale także na boki – w przypadku wyników dotyczących grafik.
Dodatkowo wyniki mobilne uporządkowane będą według kategorii, aby umożliwić użytkownikowi przejrzysty wygląd i prosty sposób odnalezienia treści, których potrzebuje.
Wprowadzane nowości są jedynie zalążkiem większych zmian związanych z nowym Google. Aktualizacji szukajcie także w innych produktach Google! A poniżej przedstawiamy metamorfozę, jaką przeszło logo od 1997 roku.
Nowemu logo towarzyszy także animacja związana z pierwszym dniem zajęć szkolnych – sprawdźcie ją!
Freeline Agencja Interaktywna już od 2006 roku dostarcza firmom i osobom prywatnym nowoczesne rozwiązania internetowe – doradzamy i kreujemy, współtworząc tym samym sukces wielu firm.