Marzec nie zaskoczył nas jeśli chodzi o czołowe pozycje wyszukiwań w Google. Nadal najczęściej poszukiwaną frazą jest Facebook. Jednak rozrywkę na YouTubie internauci zastąpili wiadomościami na Onecie. Zakupy na Allegro nadal trzymają czołową trzecią, co do częstotliwości pozycję wyszukiwań. Tym, co było największą sensacją w marcu to bezdyskusyjnie zaćmienie słońca i zmiana czasu.
Jak wynika ze statystyk, to częściej kobiety szukały informacji dotyczących Dnia Mężczyzny, Ci za to nie potrzebowali inspiracji dotyczących Dnia Kobiet w Internecie. Mimo tego, zarówno panie jak i panowie poszukiwali wyników lotto i życzeń na Wielkanoc.
Największą popularnością w kategorii żywność cieszą się przepisy na potrawy Wielkanocne, na które zakupy według wyszukiwarki Google zrobimy w Lidlu i Biedronce.
Tym, co budziło w nas największy niepokój w marcu, to wznowiony pobór do wojska. Tematycznie podchodząc do sprawy, jednym z najczęściej wyszukiwanych filmów był serial ,,Służby specjalne”.
Ponadto, Polaków najbardziej interesują programy typu ,,Projekt Runway”, ,,You Can Dance” i ,,Celebrity Splash”. Najwięcej chcieliśmy dowiedzieć się o śp. Agnieszce Kotlarskiej. A rozrywki najczęściej dostarcza nam nieprzerwanie YouTube.
Freeline Agencja Interaktywna już od 2006 roku dostarcza firmom i osobom prywatnym nowoczesne rozwiązania internetowe – doradzamy i kreujemy, współtworząc tym samym sukces wielu firm.