Jesień przyniosła ze sobą wiele zmian w różnych serwisach. Pisaliśmy już o YouTube i Messenegrze, przyszedł czas na Facebooka i Instagram. Dzieło Zuckerberg’a przekształcało się powoli, początkowo tylko u niektórych użytkowników. Wydaje się, że aktualizacja wywarła pozytywne wrażenia u testerów, ponieważ nowa wersja portalu jest już na niemal wszystkich komputerach i telefonach.
Codziennie z Facebooka korzystają miliony użytkowników, przeglądanie zdjęć, oglądanie filmów, lajkowanie stało się normą. Czy można to jeszcze bardziej uprościć? Okazuje się, że owszem. Najnowsza zmiana dotyczy trzech, najczęściej używanych przycisków: Lubię to, Komentarze i Udostępnij. Są one większe oraz niewypełnione kolorem.
Inaczej wyglądają też komentarze. Po aktualizacji będą wyświetlały się w dymkach, wyglądających jak te w komunikatorach. W oczy rzuca się także zmiana kształtu zdjęć profilowych, zamiast znanych już kwadratowych, pojawiły się okrągłe.
Delikatne ulepszenie znajdziemy również na Intagramie. Od teraz można odpowiadać na komentarze zamieszczane przez innych użytkowników. To świetne rozwiązanie. Do tej pory, jedyną formą odpowiedzi na wpis danej osoby było oznaczenie jej przy pomocy „@”.
Jesteśmy bardzo ciekawi, czy Facebook szykuje już następne aktualizacje. Wielu użytkowników tęskni za starą wersją serwisu i uważa, że kolejne ulepszenia mijają się z celem. Lepsze jest wrogiem dobrego, mamy nadzieje że zespół Zuckerberg’a będzie o tym pamiętał.
Źródło: http://antyweb.pl/nowy-styl-facebook-instagram-watki-komentarze/
Śledzi najnowsze marketingowe trendy, koordynuje działania w Mediach Społecznościowych i pisze teksty. Z przyjemnością zadba o to, by Twój profil w Social Media był ciekawy i angażujący.
Może Ci się spodobać
-
Kampanie Meta Ads – jak działa marketing i reklama na Facebooku?
-
Content is King – jak wysokiej jakości content prowadzi do sukcesu?
-
Dyrektywa Omnibus – jak dostosować do niej swój sklep internetowy?
-
Czy warto dbać pozytywne opinie w wizytówce Google? Jakie niosą ze sobą korzyści dla biznesu?
-
Kanały komunikacji w Internecie – dlaczego warto postawić na różnorodność?