Zamieść w widocznym miejscu na stronie www informację o zmianach sposobu komunikacji, godzin otwarcia lub zamknięcia biura.
Najlepsze miejsca, aby to uczynić to:
-
- Aktualności – to idealne miejsce na zamieszczenie takiego wpisu.
Pamiętaj, aby wyróżnić wpis spośród innych – np. czerwoną czcionką, pogrubieniem itp.
Ta informacja musi rzucać się w oczy. Jeśli Twój dział aktualności nie jest zlokalizowany na stronie głównej tylko na podstronie – rozważ zamieszczenie dodatkowej informacji w sposób podany w kolejnych punktach.
- Aktualności – to idealne miejsce na zamieszczenie takiego wpisu.
- Wyskakujące okienko pop-up (wymaga zazwyczaj pomocy autora strony lub innej firmy zewnętrznej – chętnie pomożemy).
- Baner główny na stronie www – jeśli na stronie www masz slider/rotator takich banerów to należałoby go wyłączyć lub po prostu usunąć pozostałe banery i zostawić tylko baner z informacją kryzysową. Taki baner można stworzyć samemu – np. w programie Canva. Gdyby potrzebowali Państwo pomocy – prosimy o kontakt.
Już jutro kolejna porada… do zobaczenia.
Bądź na bieżąco z naszymi poradami, zaproś do polubienia naszego Facebooka znajomych. #FreelinePomaga
Freeline Agencja Interaktywna już od 2006 roku dostarcza firmom i osobom prywatnym nowoczesne rozwiązania internetowe – doradzamy i kreujemy, współtworząc tym samym sukces wielu firm.