




Dlaczego warto dbać o wizytówkę swojej firmy w Google?
Google Maps to obecnie nie tylko narzędzie pozwalające dojechać z punktu A do punktu B. To również miejsce, gdzie Twoja firma może pozyskać nowych Klientów na lokalnym rynku. Wizytówka Google Moja Firma to narzędzie, które w prosty i szybki sposób pozwala kontaktować się z aktualnymi, jak i potencjalnymi Klientami, informować ich o ofercie, godzinach otwarcia czy aktualnych promocjach. Decydując się na kompleksowe prowadzenie wizytówki Google:
- Ułatwiasz kontakt potencjalnym Klientom
- Budujesz wiarygodność i zaufanie
- Zbierasz pozytywne opinie o firmie
- Budujesz pozytywny wizerunek w sieci
- Zyskujesz lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania

Szukasz rozwiązania na zwiększenie sprzedaży?
Pomożemy zaistnieć Twojej firmie w internecie!
Sprawdź jak działamy
Przejrzysty proces współpracy
Jak pracujemy na Twój sukces?
Skuteczna strategia treści nie może być dziełem przypadku przypadek. Działamy według sprawdzonego procesu – od analizy po stałą optymalizację treści – tak, aby publikowane materiały realnie wspierały rozwój Twojego biznesu.
Bezpłatna konsultacja
Audyt wizytówki
Określenie celów lokalnego SEO
Optymalizacja profilu i treści
Pozyskiwanie opinii i interakcja z klientami
Monitoring i stała optymalizacja
Wizytówka w Google to nie tylko opinie

Optymalizacja techniczna
Wizytówka Google to narzędzie, które pozwoli Twojej firmie zaistnieć lokalnie. Żeby jednak tak się stało, musi ona zostać odpowiednio zoptymalizowana, zarówno pod kątem danych o firmie jak i fraz kluczowych dla Twojej działalności.

Angażujące
treści
Regularne zamieszczanie artykułów z linkami do strony www znacząco przyczynia się do poprawienia widoczności. Google sugeruje, że powinien to być chociaż jeden wpis w miesiącu. Teksty optymalizujemy pod kluczowe frazy dbamy o call to action (CTA) zachęcające Klientów do działania.

Mapa
pozycji
Analizujemy i poprawiamy widoczność wizytówki w oparciu o mapę pozycji. Ta interaktywna mapa jest potężnym narzędziem, które pozwala na śledzenie, jak Twoja firma wyświetla się w Internecie w zależności od lokalizacji potencjalnego Klienta.

Reakcje na ataki konkurecnji
Opiekując się Twoją wizytówką Google, na bieżąco monitorujemy jej stan i reagujemy na ewentualne ataki konkurencji. Szybko wychwytujemy fałszywe opinie lub próby obniżenia reputacji i zgłaszamy je do usunięcia. Dzięki temu nieuczciwe działania innych firm nie wpływają na Twój wizerunek.
Karta do zbierania opinii
Zdobywanie pozytywnych opinii w Google może być problemem, a proszenie Klientów o ocenę nie zawsze przynosi efekty. Odpowiedzią na ten problem jest nasza karta NFC, która pomoże Ci zbierać nowe opinie już w momencie spotkania z Klientem.
Dzięki temu pozyskasz więcej wiarygodnych opinii, zbudujesz zaufanie i poprawisz wizerunek Twojej firmy o wiele łatwiej i szybciej.


Monitoring fraz
Aby mieć pewność, że wdrażane działania przynoszą zamierzone efekty, warto skorzystać z narzędzi pozwalających na monitoring widoczności wizytówki na mapach Google. Monitoring widoczności pozwala określić aktualną pozycję wizytówki na wybrane frazy kluczowe. Dzięki niemu znamy punkt wyjścia do usprawnienia profilu oraz możemy zaplanować konkretne i długofalowe działania. Stały monitoring lokalnej widoczności w Google Maps pozwala również na szybkie reagowanie w przypadku zmian pozycji.
Raportowanie
W ramach usług oferujemy także regularne i kompleksowe raporty, które obejmuje szczegółową analizę wydajności Twojej wizytówki, w tym liczby wyświetleń, kliknięć oraz interakcji z Klientami. Dodatkowo informujemy o wszelkich działaniach podjętych w celu optymalizacji Twojej obecności online, tak abyś mógł śledzić postępy i efektywność naszych działań. Z nami masz pewność, że Twoja wizytówka jest zawsze aktualna i przyciąga uwagę Klientów.


Posiadasz wizytówkę Google ale nie widzisz efektów?
Przeanalizujemy dotychczasowe działania i zaproponujemy skuteczne rozwiązania!
Działania w wizytówce Google to nie wszystko
Skuteczny marketing internetowy to nie pojedyncze działania, lecz spójny system, w którym poszczególne kanały wzajemnie się uzupełniają. Google Ads generuje szybki ruch, SEO i działania lokalne budują długofalową widoczność, social media wspierają rozpoznawalność i relacje z klientami, a content marketing dostarcza wartości, które przekonują do działania. Kluczem do sukcesu jest ich odpowiednie połączenie – tak, by każdy etap kontaktu z marką wzmacniał kolejny.
Jednak nawet najlepiej zaplanowana strategia nie przyniesie efektów bez solidnej podstawy – dobrze zaprojektowanej strony internetowej. To właśnie ona jest miejscem, gdzie użytkownik podejmuje decyzję: kupić, zadzwonić, zapisać się czy… wyjść.
Potrzebujesz nowej strony internetowej?

Najczęściej zadawane pytania
Na czym polega opieka nad wizytówką Google?
Jak działa karta NFC do zbierania opinii?
Czy mogę samodzielnie odpowiadać na opinie, jeśli korzystam z Waszej usługi?
Jakie korzyści daje więcej opinii w wizytówce?
Czy karta NFC działa z każdym smartfonem?

